- - - - -

Vittu..

Mä kun luulin olevani mulle yhdelle ystävälleni se paras ystävä.. Vaikka ei olla nähty pitkään aikaan.. Mä oon aina jotenkin tiennyt että mä en ole sille niin tärkeä kuin se mulle mutta kun se on puhunut että mä oon tärkeä.. mutta se ei vaan oikeasti välitä musta niin paljon tai pidä tärkeänä.. Hitto tätä.. Nyt sen tajusin että tääkin ystävyys suhde haihtuu lopulta..

- - - - -

pari viikkoa taaksepäin:
Poikaystävälläni olin ja se oli kännissä koska sen isä oli tarjonnut sille.. Joo..

Kysyin siltä:

Minä: "Oletko sä katsellut muita tyttöi."
Poikaystävä: "Noo ehkä joskus kännissä."

Se sanoi sen niin normaalisti vaikka oli ennen väittänyt ettei katsele muita ja oli vakuuttanut mut monta kertaa sanoillaan että oon se ainoa jota se katselee.. Unohdin tuon asian jotenkin nopeasti sinä iltana.. En edes reagoinut siihen.. Halusin vaan pitää hauskaa mun poikaystävän kanssa ja unohtaa koko asian..


Seuraavana päivänä puhuttiin siitä ja se väitti vastaan ettei ollut sanonut mitään että olisi joskus katsellut ja lopulta sitten myönnyin kun en jaksanut enään saada sitä kertomaan totuutta.. Hitto vie.. Taas meni luottamus jotenkin.. Juuri kun kaikki alko meneen parempaan. Vittu kun pitää tätäkin ajatella.. Huoh

Haluaisin jättää sen.. Tuntuu taas niin vahvalta tää tunne.. Vaikka rakastan mun poikaystävää niin paljon mutta samalla vihaan sitä niin paljon.. En osaa enään luottaa sen sanoihin.. Jotenkin tuntuu että mikään ei mee sille perille mitä sanon.. Hitto se ei osaa edes kunnioittaa mua ja epäilen sitä koko ajan.. Vittu  ja mä odotan vain tilaisuutta että se tekisi virheen ja sitten voisin jättää sen.. Haluaisin että se huomaisi että muhun sattuu.. Mutta en uskalla puhua sille.. En haluaisi satuttaa mun sanoillani.. Hitto tätä taas..