Taas viiltelin.. Vittu tätä paskaa. Ja jos tätä paskaa joku oikeesti lukee niin jättää kommenttia.. ihan oikeesti!! mä en kestä tätä.. tartten jotain tukee.. mä en kestä tätä paskaa.. Tai hirtän itteni tai hukutan tai jotain. okei..? Vittu kun mun poikaystävä piti silloin siellä pari kolme kuukautta sitten siellä siskonsa bileissä piti kädestä sitä yhtä, kehua sen hiuksia,lämmitteli sitä ulkona ja muutenkin jutteli sille... kaikki olisi paremmin jos se ei olisi tehnyt niin... mun luottamus ei olisi kadonnut..  vittu tää on niin paskaa.. oikeesti jos joku lukee niin jättää kommenttia.. kiltti nyt joku.. vittu mä oon vähän kännissä joo.. mutta sattuu niin paljon mitä se teki.. vaikka mä rakastan sitä niiin paljon mutta muhun sattuu kuitenkin paljon että voi vittu.. haluun vaan huutaa kuinka paljon muhun sattuu.. voi vittu tätä paskaa.. ei saatana